אתמול במהלך סדנה ראיתי סרטון שתיאר חווית קנייה במקדונאלדס.
העובדים בסניף דיברו, הקשיבו ולמדו את הלקוח וצרכיו ומעבר לשירות המצויין שנתנו לא, במקרה ספציפי התייחסו אליו כפי שהוא אפילו לא ציפה.
כך חווית לקוח צריכה להראות ואם יותר חברות היו דואגות לחוויה שכזו יותר לקוחות היו נאמנים להן.
לחצו על הלינק המצורף וראו את החוויה המדהימה הזו לטעמי - כן ירבו
http://www.youtube.com/watch?v=SonqLeK9RHU
העובדים בסניף דיברו, הקשיבו ולמדו את הלקוח וצרכיו ומעבר לשירות המצויין שנתנו לא, במקרה ספציפי התייחסו אליו כפי שהוא אפילו לא ציפה.
כך חווית לקוח צריכה להראות ואם יותר חברות היו דואגות לחוויה שכזו יותר לקוחות היו נאמנים להן.
לחצו על הלינק המצורף וראו את החוויה המדהימה הזו לטעמי - כן ירבו
http://www.youtube.com/watch?v=SonqLeK9RHU
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה