יום שני, 26 בנובמבר 2012

73% מהלקוחות יקנו שוב מספק שנתן להם חווית שירות מעולה



אִינְפוֹגְרָפִיקָה שהופקה ע"י Monetate מראה כי 73% מהלקוחות יקנו שוב מספק שנתן להם חוויה נעלה בעוד 89% אמרו כי יחרימו עסקים במידה וקיבלו חוויה רעה.
המספרים מדברים בעד עצמם וכל מנהל שיווק או מנהל שירות יכולים להבין את התרומה והתמורה הרבה שניתן להשיג באמצעות ניו מדיה (רשתות חברתיות, טוויטר, Social CRM  ועוד)
חברות רבות מפחדות להיכנס לניו מדיה, בשל החשיפה, בשל אי ידיעה כיצד לעשות את זה נכון ובגלל כל מיני גורמים המנוגדים להתנהגות קהל הלקוחות שלהן עצמן.
אלו שכן נכנסות לשיח החברתי, לעיתים עושות כן יתר על המידה - הן משתתפות בשיח כמעט בכל ערוצי המדיה החברתית מבלי לבחון היכן בכלל נמצא קהל לקוחותיה (הקהל שלי בפייסבוק, בלינקדאין או הקהל שלי בכלל לא שם?)
חברות צריכות לבנות אסטרטגיה, כלי שיווק ו/או שירות ועל בסיס זה לבנות תכנית עבודה שבה תשתלב המדיה החברתית הנכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה