לאחרונה
פנינו לחברת Hot בבקשה
להחלפת השלט בשל תקלה טכנית.
כמקובל
אצלם, הפנו אותנו לאחד העמדות שלהם בקניונים.
השירות
שאשתי קיבלה שם רחוק שנות אור משירות נורמאלי.
הנערה שהייתה שם התייחסה אליה כאל מציקה
(כאילו, מה את מפריעה לי לדבר עם החברות שלי....) ולבסוף אמרה לה שבכלל אין לה שלטים והפנתה אותה לסניף הדואר הקרוב.
בסניף הדואר, שם המתינה
יובלות(לזה אפשר להקדיש פוסט שלם!!) נאמר לה כי לא נפתחה קריאה ועל כן לא יכולים
להחליף.
הטלרית בדואר לפחות הייתה מקצועית ואדיבה ותדרכה את אשתי מה עליה לעשות.
וכך עשינו, התקשרתי
למוקד Hot
ועדכנתי אותם על שקרה אם אשתי ועל השירות.
הבחור האדיב התנצל
ומייד טיפל בבקשה ועדכן אותי כי פתח קריאה בסניף דואר הקרוב למקום מגוריי וכי מערכת
הדואר תתעדכן תוך 48 שעות.
חשבתם שזה הסוף? ובכן
כשבוע וחצי לאחר מכן נגשתי לסניף הדואר ואחרי המתנה ממשוכת נאמר לי כי הקריאה תקפה
לשבוע אחד בלבד – חבל שהנציג האדיב לא טרח לעדכן אותי!!
יזמתי שיחה נוספת עם
נציגת Hot
וביקשתי שהפעם טכנאי יביא לי את השלט, כי ממש נמאס לי לבזבז את זמני ואת כספי.
הנציגה הגדילה לעדכן אותי כי איני זכאי לשלט חינם וחזרה על המנטרה הזו ללא כל ניסיון
לפתור את הבעיה.
מכוון שהרגשתי כי
הבעיה לא תיפתר, בטח לא איתה, ביקשתי ממנה שמנהל יחזור אליי וזה הובטח שיקרה תוך
4 שעות.
ובכן, 4 השעות תמו בינתיים
ואני עדיין ממתין!!!
מעניין לראות כיצד
יבוא עניין זה על פתרונו, אם בכלל......
בחברת Hot כנראה שלא שמעו חווית לקוח ובטח שלא על שירות לקוחות
נאות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה