יום חמישי, 13 ביוני 2013

כך ינהג עסק החפץ בלקוחותיו

לפני כשנתיים חיפשתי עבור אימי בושם מיוחד שהיא התקשתה למצוא.
חיפשתי בדיוטי פרי, אצל היצרן בצרפת, ברשת פרפומריה Sephora מן הגדולות בצרפת ללא הועיל.
כשחזרתי מצרפת חיפשתי באינטרנט ומצאתי בארץ את החנות Just4U שמוכרת בושם זה.
לאכזבתי אמרו לי בחנות שאזל המלאי.
למרות זאת לקחו ממני פרטים תוך הבטחה שיעדכנו אותי כאשר יגיע הבושם.

כעבור זמן שכחתי לגמרי מהפנייה.

והנה לפני כשבועיים, כשנתיים כמעט לאחר הפנייה ראשונית, הטלפון מצלצל.
שלום ארז, התעניינת בבושם Jean Luc Amsler ובדיוק הגיעה מכולה עם הבושם.
אני חייב להודות ששיחה זו הפתיעה אותי מאוד ומן הסתם הזמנתי את הבושם לאימי - שהופתעה לא פחות ממני.

ובכן, ככה ייעשה ספק אשר חפץ בלקוחות.
זוהי דוגמא מצויינת לשירות לקוחות יוצא מהכלל.
כן יירבו

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה