יום ראשון, 19 במאי 2013

עצבים משירות לקוחות

אמרו לך פעם שאתה מעצבן?

חבר של הבן שלי אמר פעם שההורים מעצבנים. כתגובה שאלתי אותו: האם חשבת פעם שאולי אתם מעצבנים?

לא אחת שמעתי נותני שירות שאומרים על לקוחות שהם מעצבנים ותמיד תהיתי כמו בדוגמת הילד, האם אי פעם אותו נותן שירות חשב שהוא בעצם המעצבן?
אם זה ע"י גישה שלילית (עוד לפני השיחה עם הלקוח), אם בחוסר אכפתיות במתן השירות ואם זה בחוסר סובלנות כלפי העבודה והשירות?


גם אנו הלקוחות לא אחת מתחילים שיחה בגישה שנותן השירות הינו מעצבן וכי רק בצעקות אוכל להשיג את מבוקשי.

מעגל קסמים זה חייב להשתנות !!

נותני השירות צריכים לשנות גישה וחשוב יותר לאהוב את עיסוקם
ארגונים חייבים להבין את הצורך והחשיבות של שירות מקצועי (שמסתכם בנאמנות לקוחות גבוהה יותר וכתוצאה ישירה הכנסות גדולות יותר)
לקוחות חייבים לגלות יותר סובלנות ולהבין שבצד השני יש אדם בדיוק כמותם.

ללא שינוי הגישה בכל הרבדים המעגל לא יישבר ורמת השירות תמשיך להיות בינונית - וזה זה ממש לא צריך להיות כך!

אפשר גם אחרת!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה