יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

דבר אל הקיר

שאני גדלתי "דבר אל הקיר" (מה שדומה ל"דבר אל היד" של היום) הייתה כוונה שאין ממש משהו שמקשיב לדבריך, למצוקתך.
היום לדבר אל הקיר (Write something on wall) תפס משמעות חדשה.

הרשתות החברתיות מעניקות מימד נוסף וחדש להתקשרות ביננו לבין ספקי השירות ועם המימד החדש גם הזדמנות חדשה!!
אולם רבות החברות שפותחות דפי עסק (פייסבוק, לינקדאין וכד') עושות כן בכדי לפאר את שמן ורואות בתקשורת זו כחד סטרית - אני רוצה לשווק את המוצר/השירות שלי ורוצה לקבל משובים חיוביים בלבד.

בניית נאמנות לקוחות הינה בנין רב קומות בעל יסודות איתנים. אחת מאבני היסוד של נאמנות היא תקשורת דו כיוונית, אמיתית וכנה.
עם התקדמות הטכנולוגיה (רשתות חברתיות, שירות עצמי, טלפונים חכמים או כל פתרון טכנולוגי שייצמח) ספקים שישכילו לאמץ תקשורת זו, ייצטרכו לתת משמעות חדשה למושג דבר אל הקיר - הקיר יהיה האוזן והפה של הארגון.
אני אדבר ומשהו יקשיב לבקשותיי, לצרכיי ולמצוקותי ואף יפתור אותם ובכך ירוויחו שני הצדדים להתקשרות.

שיח נעים וחג חנוכה שמח.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה